17/2

God Morgon :D

Vaknade upp tidigt idag med (07.00) och kunde inte somna om. Istället gick jag ner och satte på disney channel och käkade frukost. Älskar frukostar speciellt när man kan ta det lugnt och inte stressa.

Idag blir en träningsfri dag för mig då jag vid 10 tiden ska traska ner till tågstationen och åka hem till Josefin. Josefin, Hanna, Louise och jag skall träffas hemma hos henne och laga mat :) ska bli superskojsigt!

Vädret ser ut att bli kanon idag. Det är väldigt växlande väder här
I söndags ösregnade det, i måndags snöade det, igår ösregnade det hela dagen och idag ser det ut att bli solsken. Hoppas vädret håller i sig så här tills min familg kommer :D

Får snart börja klä på mig så jag inte missar tåget haha
Ha en finfin dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0