15/2

Satt och kollade på konståkning nyss tills de bytade och började visa backhoppning istället. Då slog jag på en barnkanal där Tracy Beaker visas just nu.
Har ätit en stor och god frukost bestående av en tallrik flingor med mjölk, kvarg med sylt, honungsmelon och två päron. Frukost är så galet gott :) osså var jag riktigt hungrig idag och sugen på päron hehe

Vaknade upp strax efter 7 imorse. Var övernaturligt trött då men kunde inte somna om så det var lite jobbigt hehe.
Nu ska jag ge katterna mat och sen gå upp och göra mig iordning för ett träningspass.

Vädret här verkar bli riktigt härligt. Solen skiner och det är lite småsnö ute som föll igår kväll. Annars var dagen igår en riktig skitdag vädermässigt. Det ösregnade istort sett hela dagen men idag verkar det bli fint!


Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0