12/2

God Morgon alla fina :)

Vaknade upp tidigt imorse (halv åtta) och har sedan dess suttit vid datorn och ätit frukost. Har lite ont i huvudet!!
Det snöar ute. Stora rejäla flingor och det har börjat lägga sig på marken. Usch jag kan riktigt känna hur kallt det kommer att vara om en dryg halvtimme när jag står ute med hundarna haha. Får bli den korta promenadrundan nu på morgonen som tar ca 45 min - 1 timme. Får bli en annan sväng på eftermiddagen om vädret blir bättre annars får det bli samma igen haha.

Idag ska jag även städa toaletterna, sköta disken, lägga i samt hänga upp tvätt och sopa golven. Går nog ganska så snabbt skulle jag tro :)

Dags att ta på sig varma kläder och borsta tänderna.
Ha en superfredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0