11/2

Hejsan på er!
Har vart fruktansvärt dålig uppdatering idag men jag har haft en del saker att göra och sen har jag vart fruktansvärt trött idag med hehe.
Iallafall så började jag dagen med en stadig frukost med det svenska brödet med skinka och ost, mums :) några frukter på det också.
Mats kom hit vid halv tio för att följa med mig ut på första hundpromenaden. Det blåste riktigt ruggit ute idag även fast solen var framme hela dagen.

Efter promenaden bjöd Bev på tea och vi satt och pratade lite. Jag städade även lite granna. Efter det fick jag lite massage på ryggen, gött!

Vid halv två följde jag och hundarna Mats till bussen och det var dags för honom att åka hem. Jag fortsatte att gå med hundarna i en timme så var andra promenaden för dagen också färdig :)
Efter det åt jag lunch och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Vet inte vart tiden har tagit vägen idag. Träningsledig idag, kände att jag behövde det efter gårdagen.

Åt middag för en stund sedan. En god soppa bestådene av massa grönsaker, linser, potatis, bacon/julskinka och korv. En rejäl portion blev det men det var gott.
Nu har jag nyss duschat och ska väl se på andra avenyn hade jag tänkt, om jag inte sparar det till imorgon morgon :)

Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0