Väderrapport

Tänkte komma med en väderrapportering här nu innan jag springer in i duschen som följs med en film :)

Hela veckan har det varit uppehåll men blåsigt. Idag var den varmaste dagen då det var runt 25 grader och ingen blåst överhuvudtaget.
Enligt prognoser skall det fortsätta vara varmt imorgon, runt 23 grader :)

Inget regn nästan alls hittills, är nästan lite chockad eftersom alla säger att de är så regnigt i Sverige, men det kanske är mer på vintrarna?

Aja imorgon är jag ledig :D Woho.
Skall ta ut hundarna än då eftersom Bev måste åka till Croydon för ett arbete så då tänkte jag att jag kunde vara snäll och gå ut med hundarna åt henne :)
Sen skall jag antagligen gå ner till shoppingcentrumet och fgörsöka hitta nya träningskläder eftersom jag hade för lite träningströjor med mig.
Var nere där i förra veckan och de sålde ut långärmade tröjor och linnen till bra priser, långärmat behövs när vintern kommer. Glömde mitt underställ hemma i Sverige.

Har förresten kommit på att jag saknar hårblås så en sådan hade suttit  fint till min födelsedag :D hehe.

Älskar att läsa era kommentarer så fortsätt kommentera :) Det gör mig glad

Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

vad härligt med värme :) ja som sagt här regnar det och är kallt:P heheh pusssssssssssss

2009-09-09 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0