Vad gör man?

Hundarna har nog aldrig varit så snälla som idag.
Har varit tysta heela dagen (nästan) och promenaden gick fin fint.

Här hemma har jag städat massvis och gosat med vovsingarna. De är verkligen puss och kelgalna idag. Kommer upp i mitt knä så fort jag har satt mig ner. Nyss kom båda två in från trädgården, hoppade upp i mitt knä, slickade mig i ansiktet och sprang ut igen :)
Känns som hundarna börjar gilla mig hehe..

Nu händer för övrigt inte så mycket. Lyssnar på gyllenetider och kollar runt på datan. Skippar nog träningen idag med för trotts att jag känner mig mycket piggare så snorar jag fortfarande, hostar, nyser och har liite, bara ytterst lite små ont i halsen... hoppas på att kunna träna imorgon.
Nu var jag väl förståndig?!

Åt knäckebröd till lucnh :) gott med riktigt bröd, eller riktigt och riktigt men bättre än de där rostbröden de köper hela tiden, dem tröttnar man ganska snabbt på.
Vet ni vad? Jag rotade runt i skåpen igen för tredje gången och hittade en mixer längst in i ett utav skåpen. Skall fråga om jag får använda den för då kan jag fortsätta göra mig banansmoothie som jag längtat så efter. Fast får nog ta det lite lugna ju inte göra slut på alla deras bananer hehe..

Ska nog gå ut på en promenad senare ikväll när Bev och Richard har kommit hem.
Hittade billiga(re) batterier när vi var på IKEA så nu har jag laddat mp3:n :)

!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Förståndigt att vänta med träning....Skönt att hamna på ett så helsvenskt ställe som IKEA. Ha det gott!!

2009-09-28 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0