Utan min dator

Heejsan. blir ett kort inlagg.

Pga att jag inte har nagon adapter sa har jag inte kunnat vara inne pa datan eftersom jag inte har kunnat ladda den. Vi skall aka till en dator affar imorn sa forhoppningsvis hittar vi en som passar sa att jag kan anvanda min dator, nu anvander jag familjens lap top.

De har tva dagarna har vi varit pa picknick pa ett jattefint naturreservat ca 40 min fran dar jag bor och idag var vi inne i Brighton och kollade runt. Vi at fich and chips ocksa vilket var gott i borjan men blev rejalt tjatigt tillslut... de va ju inga sma fiskfileer man fick pa tallriken direkt.
Har atit lagad frukost varje dag, vilke kanns valdigt konstigt o absolut inget jag ar sugen pa egentligen. Vill bara ha flingor o frukt.

Tre lagade mal har jag atit idag. Det sista bestod av lax med potatis.. (jag var fortfarande matt efter fish and chipsen o ville egentligen bara ha frukt) maten isig e ju ganska nyttig.. men vilka portioner!!!! har sakert atit tva ganger sa mkt idag mot vad jag brukar, o da har jag inte ens tranat..usch....
Men imorn ska jag ga ner o titta till det nya gymmet sa kor kanske ett pass och simmar lite :) har ju vart ute med hundarna och gatt tva timmar varje dag ocksa sa lite motion blir det allt.

Na nu e ja trott pa att skriva med detta tagentbordet.
Ska uppdatera mer sa fort jag far en adapter o kan anvanda min egna dator!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

hej e familjen mysig? :D sakanr dig:D driker du mkt te nu?;)

pusssssssssssar<3

2009-09-01 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0