Tv tittande

Denna dagen har gått sjukt fort men ändå långsamt.
Efter att jag hade städat klart ( vid halv två tiden ) satte jag på tv:n och såg på vänner. Efter det gjorde jag lunch, mackor + flingor, och såg på Disney Channel tills nu. en och en halv timme ungefär. Hjälp vad skönt det var att ligga i soffan och inte göra någonting. Hundarna har vart så duktiga idag så :)

Har förresten upptäckt att grannarna har höns på tomten i en bur. Måste vara ett väldigt roligt och underhållande husdjur.. hehe

Ska iväg och träna kl 18.00 och blir hemma ungefär 20.30 eftersom det tar  30 min att komma till arenan.
Ska köra massor av jobbiga loppa idag, fick träningsprogram igår och idag skall jag köra
10x15 sek vila 15
10x60 sek vila 30
Jag kommer vara helt slut efter det där. De första loppen hade räckt gott för mig.
Det ösregnar också, vill egentligen bara fortsätta att kolla tv men man måste ju träna när man får chansen, men usch varför skall det spöregna enda dagen då jag inte kör gym typ.. Kallt är det med


Imorgon är jag ledig (tror jag) och då står det två träningspass på programmet. Mitt på dagen vet jag dock ite vad jag skall göra. Någon annan som är ledig?

Fortsätt gärna att skriva vad ni gör på dagarna. Tycker det är jätteskoj att läsa och få reda på vad ni har för er. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom kanske har dom för äggen...????

2009-09-15 @ 19:51:34
Postat av: Anonym

Hej hej! Sitter framför datorn och väntar på att Klara ska komma hem. Hon har gymnastik mella 17-19.30 och sedan handboll i en och en halv timme. Hemma vid halv tio alltså. En riktig träningsdag med skolgympa oxå. Matilda har varit i Västerås på handboll hela helgen. De kom femma bland Sveriges bästa lag. Kul!Hon har kommit med första omgången till uttag av distriktslag. Nu kommer Klara så jag får fixa mat!! Ha det så jättebra!!!



2009-09-15 @ 21:33:51
Postat av: Mattssons

Varför kom inte namnet med...

2009-09-15 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0