Tröööööött

God Morgon!
Är trött som bara den. Känns som jag hade kunnat sova ett helt dygn till..
Är ledig imorgon eftersomhar bytat dag denna veckan, är normalt ledig på onsdagar. Vet inte vad jag skall göra men antagligen träna och sova xD

Somnade snabbt igår kväll trots att hag hörde hur regnet riktigt smällde och smattrade på taket. Det öste verkligen ner ett tag, hann somna innan det slutade :)

Idag skall jag åka in till London igen med en tjej som heter Hanna. Skall bli roligt. Ska träffa henne vid 11.30 på tågstationen i London så måste gå rifrån vid 10.00
Vi vet inte riktigt vad vi skall hitta på men något finns det alltid att göra i London!

Därför får ni vänta med bilder så ni får alla på samma gång ikväll :)
Nu skall jag göra mig i ordning för att sedan gå ner och äta frukost, är jätte hungrig. Undrar om det blir något lagat idag? :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0