Träningstime

Nu sticker jag iväg till träningen.
Har aldrig varit så här nervös inför ett friidrottspass förut.
Fast nervositeten beror nog mest på engelskan skulle jag tro. Tänk om jag inte förstår någonting.

Bev skall förresten vara bortrest från fre-sön vilket betyder att jag måste arbeta lördag morgon eftersom Richard skall jobba på skolan. Men efter det skall jag iväg och möte några i London :)
Richard frågade mig idag om vi skulle äta någonting gott på fredag kväll och föreslog indisk mat. Jag berättade att jag aldrig hade ätit det förr men att jag gärna provar.
Nu undrar jag: vad sjutton är indisk mat? samma som kina, thai?

Önska mig lycka till på träningen :)

Kommentarer
Postat av: Mattssons

God kväll!

Vi följer din blogg. Skoj! Vad kul attt du börjar träna med en klubb. Hoppas att det blir bra!! Kul om tränarna är bra och kan ge dig några bra tips!!Ha det !

2009-09-08 @ 21:15:31
Postat av: Mattssons

Hej! Undrar var vårt inlägg tog vägen? Lycka till med träningen, hoppas att det blir bra! Kul att läsa vad du är med om!

2009-09-08 @ 21:19:00
Postat av: linda

åå indisk mat e sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gott:D:DD: jag brukar äta en som heter butter chicken den e såå himla god:D:D pusssssssssssssssssssssss<3

2009-09-08 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0