Thank you

Okey nu är jag glad.
Håller en Cityakuten DVD i handen som richard har beställt åt mig. Första säsongen!
Alla som känner mig vet hur tokig jag är i den serien, men jag har faktiskt aldrig sett första säsongen, inte ens ett avsnitt tror jag. Men nu är det på tiden.

Börjar antagligen kolla imorgon kan jag tänka mig... åå hoppas det är lika bra som resten av alla avsnitt som finns, har sett alla avsnitt från säsong 5 och upp till sista som är säsong 15.
Har blivit en hel del avsnitt märker jag + att säsong 12-14 som är mina favoriter har jag sett typ varje avsnitt 4-5 gånger XD Har till och med börjat se om dom igen ( har de på datan ).

Men ikväll är det Idol som gäller, så cityakuten får vänta ett litet tag, men har ju gott om tid att se det.
Nu sticker jag iväg och tränar


Thank You

Kommentarer
Postat av: Christer

Man få gratulera till DVD´n. Om jag då skickar över en DVD med 12 avsnitt PANG I BYGGET så borde lyckan vara total, eller hur :-)

2009-09-22 @ 19:17:33
Postat av: Malin Lindgren

Det är roligt Camilla, för mig är det precis tvärtom jag tror, jag har bara har sett dom första avsnitten :D fast de var jätte länge sen :P. Jag önskar jag var där hos dig, då kunde vi titta ihop :)Är det Idol-England du tittar på då?

Massa Kramar// Malin

2009-09-23 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0