Sovdax

Goood Night everybody!

Åt en god lunch med familjen bestående av pasta med carbonara sås och svamp. Mumsigt!
Sedan till efterätt, ja de äter efterätt varje dag, fick jag kex med olika ostsorter. Var nästan så där fint man kan se att dom har vid provsmakningar på tv ni vet.
Ganska gott, gillade dock inte den engelska osten men de två franska var ganska goda men starka.

Sedan har jag vart nere i tv rummet tillsammans med familjen och kollat på någon film/ tv program. Förstod ungefär hälften av vad som sades men jag lyckades iallafall uppfatta alla skämten som sades..hehe!

Nu ska jag snart ta och sova. Måste vara uppe vid niotiden imorgon för imorgon skall jag vara ensam med hundarna för första gången fram till kl 16.00. det blir spännande.
Så imorgon morgon blir det två timmars promenad för mig och sen blir det bara till att vara hundvakt resten. Men det är inte så bara förresten för hundarna är väldigt livliga av sig och busar med varandra konstant.
Men det skall nog gå bra får vi hoppas för det är ju detta jag skall syssla med nu i några månader fram över.

Fick förresten ett samtal från farmor idag :) Det var kul att höra henne prata och att få berätta allt jag upplevt för henne. Blev dock ett kort samtal eftersom det kostar mycket att prata här ifrån. Men pappa får sig nog en rolig telefonräkning denna månaden kan jag tänka mig eftersom det även gått iväg ett sms här och där..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Later ju som att du har det bra! Kul att se bilder fran hur du bor, ser fint ut. Och hundarna var fina ocksa, de verkar lite smagalna dock;)

Kolla garna in min blogg om du vill =) Vi far ta och ses snart! ha det gott, kramar

2009-09-04 @ 11:09:29
URL: http://jennyaugustsson.devote.se
Postat av: Farmor

Hej!

Nu är jag och Ulrika på stadsbiblioteket. Hon visar mig hur man kan titta på din blogg. Det var verkligen roligt att läsa. Du verkar ha det bra!

Hoppas att jag minns hur man gör för då kan jag gå till biblioteket och läsa här när jag vill. Fast jag vet inte om jag minns hur man gör....

2009-09-04 @ 11:31:22
Postat av: Anonym

Hej!

Nu är jag och Ulrika på stadsbiblioteket. Hon visar mig hur man kan titta på din blogg. Det var verkligen roligt att läsa. Du verkar ha det bra!

Hoppas att jag minns hur man gör för då kan jag gå till biblioteket och läsa här när jag vill. Fast jag vet inte om jag minns hur man gör....

2009-09-04 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0