Slappdag

Blogg sidan har blivit helt konstig de två senaste dagarna, men jag hoppas att det skall funka nu.

Idag har jag gjort minsta möjliga tror jag. Var ute med Archi på promenad en timme mellan elva och tolv men efter det har jag inte gjort någonting. Har suttit i köket och löst korsord medan jag passade hundarna eftersom Richard jobbar och Bev skulle ner till affären.

Hundarna var som tokiga ett tag och jag höll på att bli knäpp!! Hoppas det inte blir sådär varje dag...
Men efter ett tag somnade dom och då blev det helt lugnt och skönt.

Har förresten hunnit tagit massa bra bilder ( tror jag ) som jag lägger upp på bloggen ikväll.
Nu skall jag iväg och vara nyttig. Träna lite på gymmet, cykla + bålstyrka, och simma lite:)
Hoppas jag kommer ihåg vägen nu bara haha!

Har förresten fått kontakt med flera olika svenska au pairer nu, en av dem skall jag träffa på lördag och vi skall åka till oxford street. Ska bli riktigt kul! Sedan skall jag med Linnea och Jenny från min klass till the Globe och se en Shakespear pjäs nästa söndag :)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0