Pyttelite

Träningen gick super, kände mi helt kry.. åtminstone tills jag kom hem då halsen började klia och familjen hemma sa att jag lät förkyld. Men det blir nog bra tills imorn, fast kör bara ett av de två passen som står på schemat, bättre att börja lugnt med bara gympass eftersom löpningen är "jobbigare" och mer ansträngande.

Till middag idag åt vi resterna från igår. Gott, smakade som julskinka och då saknade jag julen lite granna.
Kvällen har jag ägnat åt att försöka se på andra avenyn, men det hackar hela tiden. sen har jag även försökt se på idol, men avsnittet verkar inte ha kommit upp än :/
Får bli top model helt enkelt.

Imorgon är jag ledig och jag och Bev skall åka till någon stad här i närheten och luncha och kolla i affärer, låter som att jag kommer få en rolig dag :)

Hur har ni det där hemma? ni som går i skolan har ni mycket läxor?
Jag kanske är konstig men jag saknar faktiskt läxor lite grann, bara lite...

Kommentarer
Postat av: matilda

skämtar du ? läxor ? jag hatar läxor, jag kan komma så kan du få göra några av mina om du vill ? XD

2009-09-30 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0