Pussar

Heeejsan!
De blev en ganska kort träning på ca 1 timme + ca 20 min simning
Men skönt var det. Har kommit på hur mycket jag älskar att träna. Just nu e familjen ute med hundarna, jag orkade inte gå med så jag stannade hemma.
Var ju trots allt ute med Archi i en timme förut :)

Jag börjar bli hungrig, får se om jag går ner och äter något innan dom andra kommer hem eller om jag tar något litet själv.

Jag vill bara att ni skall veta hur kul jag tycker det är med era kommentarer. Har ni frågor är det bara att ställa dom i en kommentar så lovar jag att svara :)

Här kommer lite efterlängtade bilder på hundarna.


Tydligen så leker hundarna bara, men det ser ut som biter sönder
varandra. Ser verkligen inte "roligt" ut.

India :D


Så här många pussar har jag nog aldrig fått förr. Får minst hundra om
dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0