Power nap

God morgon, had man nästan kunnat säga då jag somnade i ca en halv timme i soffan nyss.
Vaknade så klart av ett ilskt skall som skärde i öronen. Fick släppa ut hundarna en snabbis i trädgården så att det inte skulle hända fler "olyckor" inomhus, vilket det redan hade gjorts i morse.
Nu är jag fortfarande jättetrött och gäspar oavbrutet. Vet inte vad som har hänt med mig men all min energi är borta typ. Har ingen ork till att gå ut på dagarna, sitter bara inne och gör ingenting, förutom att städa en-två tiimmar om dagen.
Sanningen är väl den att jag inte vet vad jag skall göra om jag går ut och därmed så kanske jag inte hat lust till det helt enkelt.
Tur att det är träning ikväll så jag får rört lite på mig iallafall för det var ingen liten lunch jag satte i mig direkt. hehe. Var verkligen jätte hungrig så det gick inte att sluta äta!



Vad som händer nu fram till klockan 18.00 då träningen börjar är oklart. Några tips på vad man kan göra när man är ensam?

See you

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

När du är ensam Camilla, så kan du gå in på msn och kolla om jag är inne så kan vi prata :):D

2009-09-23 @ 02:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0