Ologiskt??!!

Förresten kan ni hjälpa mig med en sak?!
På varje engelskt handfat som jag har sett hittils sitter varmvattnet och kallvattnet i två olika kranar
Så här:


Varmvatten till vänster och kallvatten till höger

Jag kan bara inte fatta logiken med att ha det så här för kranarna sitter för långt ifrån varandra för vattnet skall kunna blanda sig med varandra.
Kallvattnet är riktigt iskallt medan varmvattnet är kokhett, så varmvattnet kan man aldrig använda för då bränner man fingrarna av sig hehe.
Nä men man får alltid använda kallvattenkranen. Tycker vårat system är mycket mer logiskt.


Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Lambi

Sådär är det i Skottland också, har aldrig lyckats förstå hur det ska hänga ihop... :S



Hoppas du har det super!

kram

2009-09-03 @ 16:43:25
Postat av: Amanda

Haha, du får ta varmvatten och sen snabbt som sjutton lite kallvatten :D haha, det gör jag här :P

2009-09-03 @ 20:01:02
URL: http://amandariinen.blogg.se/
Postat av: Maja 6 år.

Sätt i proppen och blanda lite kallt vatten med varmt vatten. Smart va?

2009-09-03 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0