Oj då..

Tjenaretjenare.

Har just varit ute med India på en promenad i parken. Archi gick glatt in i kenneln idag med, men nu skäller han som en tok igen. Ska bli skönt med helg så att jag kan komma ifrån skällen som konstant ekar i mitt huvud!

På promenaden var India lika duktig som vanligt, det roligaste var när hon försökte släpa med sig en ca 1 m lång grankvist i munnen med massa barr på. Hon kunde knappt rubba den ifrån marken men trots det skulle hon ha den med sig :) fast hon gav upp efter ett par minuter hehe.
En annan sak som hände var att, samma dag som jag kom hit berättade Bev för mig att hundar gillar att äta hästbajs och rulla sig i rävbajs så hon sa till mig att hålla koll på dem så att de inte gjorde detta.
Idag lyckades India både äta hästbajs och rullasig i rävbajs, men jag upptäckte det försent. Så nu är India helt brun/svart på ena siden.. oops. Hur förklarar jag det här för dem?
Kanske skall försöka tvätta henne?

Nu skall jag träna lite hade jag tänkt här hemma, får passa på medan Archi är inlåst i kenneln och India har fullt upp med katten :D

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0