Night

Idag bjöds det på nudlar med wokade grönsaker och kyckling till kvällsmat. Mums var det!
Satt och pratade ganska länge med familjen efteråt och det var riktigt trevligt. Har fått ett schema nu för vad jag skall göra på dagarna och det är mycketmycket mindre än vad jag hade förväntat mig.
Hundarna blir den jobbiga delen. Jag sa till dem idag att jag kan ta ut hundarna en och en för att det gav mer motion + att det är lättare för då drar dom inte lika mycket. Då skrattade dom åt mig.

Det här arbetet känns som sommarlov som aldrig tar slut.
Jag menar jag behöver aldrig gå upp före nio på morgonen och då blir det att jag inte går och lägger mig förren klockan är nästan tolv på kvällarna. Jag tycker om det här :)

Nu skall jag göra mig iordning för att krypa ner i sängen och sen skall jag sätta på en bra film. Har fått låna alla sagan om ringen filmerna, som jag skall kolla på någongång inom snar framtid. Men hur skall det gå, det finns ju ingen text xD hehe.

Godnatt allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0