MUMS!

Mornmorn.

Sitter här på mitt rum och käkar havregrynsgröt (flingorna var slut) medan hundarna är ute i trädgården, dom är tysta för en gångs skull :)
Det var dom dock inte i morse då de Archi började skälla kl 08.10 på morgonen och ville absolut inte sluta.

Maten igårkväll var den godaste jag fått hittills. Fiskgratäng.
Massor av lax, svamp, majs, räkor, broccoli, ägg och mos var det i den. Den var så god att jag hämtade en andra portion trots att jag var så mätt att magen var helt svullen. Men åå vad gott det var!
Ikväll blir det chili con corne med qorn färs istället för köttfärs :/ de äter det bara för att det tydligen inte är något fett i det?! Inte för att det egentligen spelar så stor roll för det smakar ungefär samma, men jag vill ha riktig kött färs.
Haha kom och tänka på sist gång de bjöd på chili con corne, då var det så starkt att jag fick fylla på min vattenmugg 3 gånger under måltiden, kan ju hoppas på lite "svagare" denna gången, men det var gott.

Idag annars så skall jag rasta hundarna, tvätta och träna.
Inte så farligt mycket att göra.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0