Morgonpromenad

Moorning!

Har varit ute och rastat hundarna precis.
Tog först ut India i ca 40-45 min och sedan Archi i närmare 1,5 timme.

Nu håller dom på att driva mig från vettet.
Hundarna frå gå ut i trädgråden fritt när dom vill men pga av att det blåser måste jag stänga dörren. Och nu har de på mindre än 5 minuter velat gå in och ut fram och tillbaka 4 gånger. De står och gnäller vid dörren tills jag öppnar och när jag har öppnat går dom in. Jag stänger dörren och då ska dom så klart in igen. Tycker det är dags att dom bestämmer sig!

Men India e ganska lugn. Katten är här utanför och hon följer efter honom som om hon vaktar han. Tycker hon är så rolig, så nu blir det lugna gatan för nu har visst Archi somnat också.

Detta inlägget tog typ 15 min att skriva pga av hundarna XD

Kommentarer
Postat av: johanna

kul att du trivs!! :D ja kommer följa din blogg hihi :D <33

2009-09-04 @ 17:01:31
URL: http://jmcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0