Morgon

Gick och la mig tidigt igår om man jämför med vad jag har gjort det andra dagarna. Jag somnade nog innan halv tolv igår :)

Idag händer väl inte så mycket. Ska passa hundarna och städa huset, ska stryka för första gången idag med..
Sedan skall jag iväg och träna med friidrottsklubben igen på kvällen idag.

Nu sitter jag och äter frukost. En skål flingor, ett äpple och lite vindruvor :) Hundarna är jobbiga och springer omkring och skäller, varför de skäller vet jag inte, men det är irriterande iallafall hehe.

Nu är det dags att gå upp och borsta tänderna för att sedan ta ut hundarna på en timmes promenad.
Solen skiner och det är ganska varmt ute, vilket känns bra. Är vädret lika fint i Sverige?

Ha det kanoners!

Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

ajemän idag är det prima ballerina med vädret i sverige:P hehe

2009-09-10 @ 10:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0