Mmmmmm

Har städat istort sett hela dagen och ni som känner mig vet hur lite jag tycker om det
Men nu är det gjort.
Städat toaletten, kommer få hårskräck efter det här
Moppat och sopat
Slängt in två tvättmaskiner + hängt upp tvätt. Första gången på två veckor som jag tvättar mina egna kläder nu, tur jag hade med massor med trosor och strumpor. HAHA!

Pratade med pappa i telefon en kort stund förut med :)

Åt soppa till lunch + två mackor med ost ( hade köpt skivad ost, eftersom det tydligen inte finns osthyvlar här? )+ ett päron :)

Ikväll skall jag sticka iväg till gymmet och köra något lite lätt. Har inte fått något träningsprogram än så det får bli något liknande de förra passen idag med.

Ska försöka prata via webcam med emma men hon har försvunnit xD



Kommentarer
Postat av: Josefin Cederberg

Vad kul det är att läsa din blogg, hittade den precis :) Min familj har inte heller någon osthyvel!! De använder kniv eller rivjärn har jag upptäckt :O Ska nog köpa en åt dem :P

2009-09-15 @ 00:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0