Misslyckad träning

God kväll alla!

Träningen idag blev inte riktigt som jag förväntade mig.
Bev körde mig ner till gymmet på Richards skola strax efter fyra. Jag fick fylla i några papper och sen visade dom mig runt på gymmet/ sporthallen för det fanns även simbassäng, vollybollplaner mm.
Efter det gick jag in och bytade om och gick upp på gymmet och började trampa på en maskin där.
Efter 20 min kom en personal in och sa att de skulle stänga om 5 minuter, de visade sig sen att det skulle öppna igen kl 18.00 men jag orkade inte sitta där och vänta i en timme på att få kunna träna igen så jag bestämde mig för att gå hem, vilket jag hade gjort även om jag hade tränat längre.
På vägen hem lyckades jag gå vilse 4 gånger trots att jag frågade två personer om vägen, jag hade glömt min mobiltelefon och ett tag var jag nästan rädd att jag aldrig skulle hitta vägen tillbaka..hehe
Richard hade visat mig den vägen i måndags men de e som man säger: minnet är bra men kort!
Blir antagligen en tripp till gymmet och simbassängen imorgon istället.

Nu på kvällen har jag suttit tillsammans med Bev, Richard och hundarna nere i vardagsrummet och kollat på Harry Potter som visades på tv:n
Vi åt en god lunch i form av: potatis, biff, varma morötter och varm vitkål. Smakade även på pickels vilket inte var någon favorit :)
Ganska mysigt och se på film när man har en hund liggandes halv i knäet.

Var ute och gick med Archi en timma förut med. Man får iaf bra motion med hundar. Totalt idag har jag varit ute på promenad i 3,5 timmar.

Nu skall jag göra iordning mig för sängen, klockan är trots allt redan halv elva och det är kolsvart ute med regn!
Nu vet ni vad som väntas i sverige imorgon :) haha

God natt på er alla


Kommentarer
Postat av: Christer

Du hade verkligen rätt om vädret, fy f-n vad det har regnat är under eftermiddagen/kvällen.

2009-09-03 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0