Måste vila

Freeeedag! Häärligt älskar fredagar. Sista arbetsdagen på veckan och nu kommer snart Bev och Richard hem från jobbet vilket betyder att jag har helg.

Har pratat med Björn i web Cam :) och gjort mig en fruktsallad bestående av
1 päron, 1 äpple, 1 banan, 1 grape frukt och 1 apelsin. Nyttigt o en massa c vitaminer så att förkylningen förhoppningsvis inte blir så allvarlig. Har trots det bestämt mig för att inte träna på hela helgen.

Ikväll händer ingenting, absolut ingenting. Vet inte alls vad jag skall göra.
Lite trist sådär, hade kunnat följa med ut idag men jag kände inte för det. Förkylningen gör att att jag känner mig lite småhängig och jag vill inte bli värre nu till helgen.

Imorgon skall vi åka till Ikea är i Croydon och förhoppningsvis hittar jag SALTLAKRITS. Jag är så sugen på det att jag till och med drömmer om det på kvällarna. Har inte käkat det på 4 veckor nu snart. Det som är mitt favoritgodis på helgerna. Hittar jag inget där så är Saltlakrits övers på önskelistan till min födelesdag :P haha

På söndagen skall jag in till London :D

Vad har ni för planer till helgen?

Nu sitter jag och lyssnar igenom disney sånger på youtube haha! Det som spelas nu är ariel, älskade det programmet när jag var liten och sångerna älskar jag fortfarande!

Hadegött


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej kusinen!!Idag har jag och pappa varit på badhuset.Jag kan simma 25 meter och hoppa från trean, utan armringar! Nu ska vi ha fredagsmys och äta räkor och kräftor. Kräftorna vet jag inte om jag gillar. Klara säljer munkar som jag gärna vill smaka på...Ha det bra! Kram

2009-09-25 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0