Mamma Mia!

Jag har världens överskottsenergi just nu.
Kan det bero på alla sötsaker jag smaskat i mig idag? tror det, eller så är det ett tecken på att förkylningen börjar gå ner för så här pigg har jag inte känt mig på flera dagar, sen förkylningen började. Har känt mig helt borta i huvudet i flera dagar men just nu känner jag mig helt kry. Bortsett från den täta näsan som för tillfället är nästan hlet snorfri pga av näsdroppar haha.

Har stått och smådansat framför spegeln vilket jag o min syster alltid brukade göra, sjunga har jag dock inte vågat mig på än haha.
Lyssnar på ABBA, har börjat lyssna massa på dem sen jag kom till england..
Saknar låtarna från musikalen på svenska bara, men de "riktiga" funkar också bra.
Mamma mia, Honey Honey, Take a chance on me och Our last summer är det som spelas mest just nu.

Måste bara berätta en sak. När jag och Josefin var ensamma i Croydon gick vi till Mcdonalds för att handla lite.
När Josefin beställde Fanta sa dem:
Still or Fizzing? alltså med eller utan kolsyra för er som inte förstod
Fanta är väl inte Fanta utan kolsyra? hehe lite märkligt!


Imorgon skall jag ju som sagt upp 7 på morronen, snacka om att jag kommer vara trött. Är inte alls trött nu så får väl stå och dansa lite till så kanske jag blir såpass trött att jag kan lägga mig i sängen och titta på film :)
Tur att tiden är en timme efter svensk tid här ..haha!

God Natt på er

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Hihi märkligt med fantan där;) :)



Kul att du skriver till mig på facebook, jag blir så glad =) Känns som du är mer levande då fast du är så långt bort!! Det är nog samma känsla för dig när jag skriver i din blogg!!



Massa Varma Kramar//Malin

2009-09-27 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0