Lördag i London

Hejsan allesammans!
Jag hoppas att er dag har varit lika rolig och bra som min.

Det började med att jag köpte travelcard till London


I London mötte jag upp Sanna vid tågstationen och vi tog oss tillsammans vidare till Picadilly Circus där de andra väntade på oss.



När vi alla hade träffats gick vi omkring och letade efter ett matställe. Det slutade med att vi åt på en Italiens rastaurang där några åt pizza och några åt lasagne. Jag åt lasagne och den var ruskigt god!



Sedan åkte vi till oxford street och kollade i affärer tills vi åkte hem.
Skall till London med en del av dessa tjejer imorgon igen :)


Häftig turistbuss som tydligen också kan åka på vatten



Nu skall jag se på film och äta godis ^^
Skall försöka ta mig upp vid 7 tiden imorgon för en morgon promenad/jogg!


Kommentarer
Postat av: Erica Selldén

Hej Camilla! Gud va roligt att du har en blogg så man får läsa om dina äventyr i England :) Efter det jag läst nu så verkar det ju som att du har det toppenbra, härligt att höra! :) Förstår dock inte hur du kan våga att åka iväg bara sådär till ett nytt land utan att känna någon & vara borta så länge :O hade jag aldrig vågat tror jag haha! :)

Men ville bara skicka en liten hälsning & hoppas du har det riktigt bra! Jag ska fortsätta att klicka in på din blogg med jämna mellanrum ;)kolla gärna in min blogg om du inte har något annat för dig; http://19augusti.blogspot.com

Puss & Kram Erica :)

2009-09-13 @ 00:18:13
URL: http://19augusti.blogspot.com
Postat av: mormor och morfar:)

heej:)vi saknar dej:)Hoppas du har det bra och att du kommer hem snart...Hoppas du trivs..

morfar undra om du hoppar höjdhopp än?

vi är hemma hos din mamma och dricker kaffe och har det skönt:)



många hälsningar mormor och morfar:):)

2009-09-13 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0