London dag

Dåligt med uppdatering idag men hela dagen har jag spenderat med mina vänner i London!
Började dåligt då mitt tåg inte kom utan jag fick ta ett senare och blev så klart även försenade en kvart till stationen där jag skulle möta upp de andra. Men det löste sig bra ändå!

Vi gick till Buckingham Palace, Hyde Park, Harrods, fika på starbucks och gick på shopping gatan oxfoord street.
Köpte en massa parfymer (5 st) som de sålde ut billigt i en affär som skulle stänga. Var käda märken som bla. Posh, Carrie ( från sex and the city) så jag är nöjd. Stora flaskor med :)

Lägger upp bilder senare eller ikväll. Nu ska jag käka godis, hittade lösgodis från the Candyking :D haha
Ska sätta på ett idolavsnitt också, har ej sett det sista som visades i sverige.
Har ni någon favorit i idol hittills?

Sov sött

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har varit på gymnastikträning och då fick jag en ny dräkt med glitter och hjärtan på. Den var verkligen fin!!Hälsa hundarna;)

2009-09-20 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0