Leftover

TjabbaTjenaHallå!

Kom just hem från träningen, eller just och just har hunnit äta också. Världsgodmat idag. Kycklingfile med potatis och sallad. Har saknat "vanlig" kyckling hur mycket som helst och den här var kanongod. Fick äta själv eftersom Bev och Richard redan hade ätit men det var ganska skönt att sitta tyst och äta :)

Träningen gick fint även om jag höll på att svimma i slutet på 10x60 sekunders loppen. Hjälp jag var verkligen trött. Men bara att pusha sig själv så klarar man det mesta. Känns otroligt gött nu efteråt iallafall.

Imorgon hade jag kunnat vara ledig men istället skall jag jobba på morgonen och ta hundarna med ut på en promenad till "the airfield" där jag skall möta upp en annan tjej (svensk, dock inte au pair) som är äldre än mig men som bor här i närheten. Kan ju bli roligt att få en "promenad" kompis också :)
Vad som händer mer i morgon vetjag inte förutom att det står två träningspass på programmet, varav det ena är ett back och jogg pass det andra ett gym pass.

Fick förresten en överblivien tröja idag av Richard och Bev. En tjocktröja att ha när jag rastar hundarna. Snällt tycker jag :)




Ser ju sådär lagom fräsch ut, men man ska ju se att man
har tagit i på träningen:P

Nu ska jag duscha och göra mig klar för att sova/se på film, ska ju trots allt upp tidigt imorn eftersom Hilla, som jag skall gå ut med hundarna med, går ut vid nio på morgonen.
Vilket betyder att jag måste lämna huset vid halv nio tiden eller något liknande vilket i sin tur betyder att jag måste gå upp innan kl åtta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0