Kortfattat

Tjena Bloggen!

Dagen har gått lite sådär småsegt men ändå fort.
Pratade med familjen en stund via web cam, ruskigt bra uppfinning det där!

Richard kom hem tidigt redan kvart i fem så jag stack iväg till gymmet i en timme och körde igenom ett pass.
Häärligt, det bästa på hela dagen.

Eller jag vet inte om det bästa var när jag fick ta ut Archi på en promenad i en halvtimme.. första gången på en vekca. Han såg så ruskgit lycklig och glad ut :D ååå jag tyckte det var så roligt!

Nu skall jag snart ner och äta middag, börjar lukta mat upp till mitt rum nu. Vet inte vad som serveras men det luktar himelskt. Lovar att meddela vad det blir :P

Ha det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0