jagstickeriväg

Tjabba tjena hallå!

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om efter det. Lade mig i sängen och började se på ringaren i nottredam. Har kommit in i en typ disney period, men dom är bra :)

Skall strax följa med Bev ut med hundarna och sedan skall vi åka iväg. Vet inte när jag kommer hem men jag satstar på att kunna gymma ikväll så jag åtminstone får ett av två pass gjort idag.
Åt en riktigt mega frukost idag också, var verkligen jätte hungrig. Lite jobbigt dock när man sitter och äter och hundarna sitter och tigger bredvid och hoppar upp i knäet precis HELA tiden.

Nu skall jag göra mig iordning
Hadetbra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge dom inte mat vid bordet Camilla, då e de kört ;)

2009-09-30 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0