Jag var inte ens trött..

Träningen idag var fruktansvärd.
Jag blev inte trött men halsen gjorde ont och näsan rann.
Beslutade mig efter 6x 60 sekunder att det fick räcka, skulle egentligen gjort 10.
Istället sprang jag 5 stycken 60 m lopp.
Det värsta är att jag känner mig så dålig när jag inte gör allt. vet inte ens om jag kommer kunna köra gym imorn, beror på hur jag känner mig!

Imorgon händer väl ingenting tror jag :/ skall gå och köpa frukt efter hundpromenaden för den är slut och jag är sugen, struntar i att jag får ta mina egna pengar. Orkar inte med en dag med bara mackor till lunch xD

Nu skall jag duscha och sen se på Idol :D

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej. Man ska inte träna när man har ont i halsen, det vet du väl? Aja,baja... Ha det gott!

2009-09-25 @ 07:48:58
Postat av: Christer

Jaq håller med föregående talare, ingen träning när man är förkyld!!

2009-09-25 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0