Jag minns inte

God eftermiddag.

Sitter vid datorn nu med en skål fruktsallad :) och pratar med Björn via msn.
Hundarna ligger på golvet och sover och jag är klar med nästan alla mina hushållssysslor.
Har varit riktigt duktig idag.

Längtar tills kl 18.00 idag då jag skall få åka iväg och träna med en riktig friidrottsgrupp :)
Bara att hålla tummarna för att de inte är långdistansare hela bunten hehe.

Annars har det inte hänt så mycket mer här.
Eller förresten idag när jag rastade hundarna lyckades jag få bajs på skon igen, tur som sagt att det är gummi.
Så nu har jag fått tvätta dem för andra gången denna veckan. 

tjingeling

(hittade förresten handdukarna jag hade "tappat" bort igår, längst in i garderoben, var annars liksom)

Kommentarer
Postat av: Christer

Känner igen det där med att grejor helt plötsligt "ligger i garderoben". Trots att man tidigare lagt dom i tvättkorgen, mysko:-)

2009-09-08 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0