Jag lääääääääääääääääääääängtar!

Nu äntligen har min gulleplutt till lilasyster bokat flygbiljett för att hälsa på mig här i England.
Jag är så lycklig just nu och jag längtar något alldeles fruktansvärt <3
Du skall bara veta vad jag har planerat för dig:
Hundpromenader, städa huset, tvätta, diska, damma.. alla roliga hushållssyssolor skall du få ta och göra för mig veckan du är här, ja måste ju också få semester ibland xD
Sen förutom alla de där roliga grejerna skall vi åka London Eye, Maddame Tussaud, London Dungeon, London aquarium, Buckingham Palace.. aa allt du kan tänka dig (och vill så klart )
Sen måste du ju prova på Fish an chips, fisk frukost, english breakfeast o ja massor.
Vi kommer ha fullt upp du och jag även fast jag, eller hmm du, vi kan ju hjälpas åt haha :) måste jobba de första 5 dagarna. Men sen har vi massor av tid till LONDON!



THE GULLEPLUTT NUMMERO 1

xxx

Kommentarer
Postat av: Christer

Det är förbjudet med barnarbete....så städa får du allt göra själv!!!

2009-09-17 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0