Jag klarar mig bra

Hejsan

Har just kommit hem från Kingston. Det hela började med att jag mötte upp Stefanie, Cecilia och Louise på tågstationen. De hade redan varit där en timme när jag kom så de satt och väntade på mig :)
Vi gick till et fik där jag köpte en mycket god kycklingsandwich. Där satt vi och pratade en stund innan vi begav oss till shoppingcentrumet. Gick omkring där i flera timmar. Mötte en annan svensk au pair också som hette Frida och en tysk au pair som hette Kristina.

När klockan var 17.00 stängde affärerna och vi var alla trötta så vi åkte hem.
Fick sitta och vänta i en halvtimme på tåget och innan jag var hemma hade klockan hunnit bli 19.30
Har ingen lång bit egentligen bara det att jag var tvungen att byta tåg två gånger och sen vänta ca 20 min efter varje byte.
Men dagen var helt klart värd väntan :)


Louise i en supersöt hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0