Jag är förföljd!

Heeejsan solstrålar.

Promenaden var lång men hyfsat rolig ändå. Mötte Hilla, 45 år, + hennes engelska vänner så totalt var det 6 styckeen hunda med. India blev helt tokig och började skälla som en galning i början men hon lugnade ner sig lite grann efter ett tag men hon höll sig tätt intill mig under hela promenaden. Totalt var jag ute i 2 timmar och 15 minuter.. ska nog möta upp dem imorgon med fast det beror på vad de säger om Archis ben hos veterinären idag.

När jag kom hem igen berättade Bev för mig att hon tyckte det lät som att jag höll på att bli förkyld. Näääj hoppas hon har fel, även fast jag vet med mig att jag kände mig lite små tät i näsan igår när jag hade lagt mig och skulle försöka somna.

Efter promenade gav jag mig ut på ett litet kort träningspass, har fått träningsschema idag och onsdagar innehåller ett förmiddagspass och ett eftermiddags pass. Är stel som en pinne nu kan jag lova. Får se om jag kan röra mig överhuvudtaget imorgon :p
Blev förresten förföljd idag av en räv. Han sprang förbi mig tre gånger när jag var ute och sprang. En gång var han så nära som 2-3 m ifrån mig och det var ju inte så att jag hade lust att gå fram och klappa den direkt. Stor var den också.

Nu skall jag ner och se på tv och käka. Är superhungrig, fick ju gå upp kl 8 idag och äta furkost, imorgon blir det ännu tidigare eftersom jag måste gå härifrån vid 8,15. Usch vad tidigt haha! Fast jag vet ju att ni som går i skolan redan är på väg till skolan då och måste gå upp ännu tidigare :)

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0