It´s raining....men?!

Om det ändå vore så väl.
Vaknade upp vid åtta tiden imorse och såg hur det öste ner utanför fönstret.
Därför tog jag en liten extra sovmorgon, tittade på cityakuten och biggest loser innan jag traskade ut med hundaarna ihop om att det då skulle ha slutat regnat, men icke sa nicke, de hade nästan blivit värre och regnade ännu mer. Men klockan var elva så jag var tvungen att ta hundarna på promenad, dock inte längre än 45-50 min men det får gå.
Det var iallafall inte en kotte ute och gick med sina hundar eller jo förresten mötte två stycken, det som alltid brukar att vara fullt med hundar där.

Nu ska jag ta och dammsuga hela lägenheten samt damma allt i tv rummet.
TjingTjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0