Inget

Nyss tryckt i mig två mackor med köttbullar och ett äpple, god lunch :D
Framför ett avsnitt av top model, hittat en bra sida där man kan se alla avsnitt så det är super, betyder att jag inte kommer att missa dem när de sänds i sverige i allafall.

Efter träningen stack jag ner till centrumet för att leta efter batterier, tyckte de var för dyra så det blev inget köp.
4 batterier för 3 pund är väl dyrt? eller ca 40 spänn kanske inte är så mycket.. dålig koll.
Blev istället att jag stack in på apoteket och köpte näsdroppar, har känt mig tät i näsan den sista tiden och om det skulle slå till riktigt en natt är det bra att ha hemma. För usch vad svårt det är att somna om näsan är helt igentäppt.

Nu vet jag inte alls vad jag skall göra :/ vänta på att få träna helt enkelt. Lite synd de dagarna som jag är ledig på att det inte bor någon annan i närheten. Hade kunnat bli lite roligare då om man tex hade kunnat gå ut och luncha tillsammans med någon. Men jag ar ju jätteskojigt på helgerna så det spelar egentligen inte så stor roll!

Så jag var ute och sprang förut en grupp som var ute och tränade med sina barnvagnar (dom hade barn i alltså). Ganska så smart sä träna på om man är mammaledig, det såg väldigt roligt ut med en hel rad mammor + barnvagnar framför dem också en tränare längst fram :)

HA DET GÖTT

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Roligt att du verkar vara så nöjd! Vad duktig du är som sköter träningen också. Ha det!!

2009-09-21 @ 20:06:31
Postat av: Linda Svensson

camilla saknar dig<3<3 ä,sakr dig hjärtat<3

2009-09-21 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0