IKEA

Heeej!

Woho! nu är jag hemma efter en toppendag på IKEA.
Vandrade runt där en stund och köpte mat, köttbullar med potatis,brunsås och lingonsylt och sen en glass till efterätt.
Sedan hittade jag lite saltlakrits och marabouchoklad :) Gissa om jag blev glad. Aldrig förr har lakrits eller marabou varit godare.
Träffade Linnea och Jenny från min klass på gymnasiet inne på IKEA. Lite fräckt att man träffas på IKEA i Croydon av alla ställen, de arbetar också som au pairer här i England och det var kul att träffa dem :D

Sedan vandrade vi runt lite på stan och köpte en mcflurry glass på mcdonalds, jag lever inte allt för nyttigt alla dagar haha.

Sedan åkte jag hem och nu är jag ensam hemma då Bev och Richard är på kalas och kommer hem vid halv elva eller något.

Imorgon skall jag upp tidigt till London och försöka hinna se vaktbytet kl 10.00 på Buckingham Palace. Måste upp kl 7 vilket betyder att jag måste somna tidigt ikväll haha!

Nu ska jag se på film
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0