Hundarna

Har försökt att ta kort på hundarna men det är inte det lättaste då de aldrig vill vara stilla. Men här kommer några som ni får nöja er med så länge :)


Det här är Archi! Han är supergullig och älskar att leka med sin
 tennisboll. Han tigger om uppmärksamhet konstant och vill att man
skall leka med honom.

Det här är India. Syster till Archi :) Hon är inte lika lekfull som sin bror
men hon älskar att bli klappad och är hungrig konstant så, så fort det
finns mat framme är hon på hugget kan man säga och sitter och tigger
vid fötterna eller hoppar upp med tassarna i knäet.

Båda hundarna är väldigt kärvänliga av sig och hoppar alltid upp på en så fort de ser en :)
Dom är väldigt pussgalna båda två också, så pussar har jag fått många hehe..

Familjen är jättetrevliga mot mig och jag trivs väldigt bra, även om det kan kännas lite ensamt emellanåt!
Dom talar verkligen till sina hundar som om det var deras barn. Lite kul tycker jag.
Engelskan går bra. Jag förstår nästan allt de säger men det är värre när jag själv skall prata. Blir så osäker, men det flyter på bättre för varje dag och det har ju bara gått fyra dagar än så länge.


Camilla


Kommentarer
Postat av: Klara

Vilka söta hundar! ;)

2009-09-02 @ 20:46:57
Postat av: Mattssons

Hej! Här är vi inne varje kväll och läser din blogg! Jättekul att läsa. Skönt att du trivs och att familjen verkar bra! Har du träffat några andra au pairer som bor i ditt område? Om du börjar träna så kanske du hittar lite nya träningskompisar..

Här i Uddevalla är det mesta sig likt. Maja har ju börjat skolan och hon tycker att det är jättekul! Hon har fått sin första läxa, kul! Det kan ju vara skönt för dig att slippa läxor på ett tag. Ha det gott!!

2009-09-02 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0