hejhej

Träningen avklarad! Ett jobbigt pass men jag klarade det och nu är jag stolt över mig själv :)
Såg räven igen på vägen hem, börjar bli lite kusligt det här.

Archi har varit hos veterinären och får inte lov att gå ut på en vecka... hur skall detta gå.?
Kommer bli sjukt jobbigt på mornarna då han är den av hundarna som faktiskt vill gå på promenad!

Ikväll skall vi äta svenska köttbullar. JA dom är faktiskt svenska, Scan märke och allt haha. Visste inte att det såldes här. Men hon hade iallall köpt hem tre kartonger och vi skll ha två av dem till middag. Två stycken, brukar väl räcka med ett paket till en familj om det är en sådan där vanlig storlek?
Mätt lär jag ju bli, men scan köttbullar är faktiskt goda och jag har tränat massor idag så jag behöver mat.

¨Nu sitter jag med hårinpackning i håret och kollar runt. Gör inte så mkt iallafall.
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0