Hej, jag fattar ingenting

Gick ut på en timmas promenad förut. härligt i det fina vädret.
Stannade till på Tesco, en stor mataffär och handlade tuggummi. Gjorde världens kap då jagg köpte tre packet som satt ihop.
Stod att de skulle kosta 1,32  så jag lämnade fram så mycket i kassan. Där säger hon något till mig, jag förstår inte men jag tyckte det verkade som jag hade lämnat för lite pengar. Jag letar upp en pund till och lämnar fram och då förstår jag vad hon har sagt. De kostade bara 0,32 och inte 1,32 som jag hade trott. Kände mig ganska så dum när jag gick ut ur affären.
Men sen kom jag på vilket köp jag hade gjort. Hemma vet jag att samma tuggummi kostar 12 kr per ask, här fick jag tre för ca 4-5 kr. Nöjd!

Nu skall jag snart ta ut hundarna igen, skall möta upp Richard på hans skola och så tar han över hundarna där så sticker jag in till gymmet en sväng.
Måste göra mig iordning.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0