Fynd

Idag har det inte hänt speciellt mycket alls.

Var nere i centrum förut och inhandlade två tröjor, blev lite besviken när jag upptäckte att linnena jag hade tänkt att köpa endast fanns i för stora storlekar.
Istället blev det två trekvartsärmade tröjor, inga speciella men jag  gillar färgerna och att det är uriingning både fram och bak.

Dålig bild, men jag upptäckte idag att jag kan ta kort med
min web cam..hehe


Sedan lekte jag med hundisarna lite innan Bev kom hem. Vi åkte och storhandlade mat, vilket jag alltid tycker är kul.

Gick och tne på gymmet en timme lite senare, mest mage, sida och rygg träning idag.
När jag kom hem var maten färdig, lamkottletter med stekta grönsaker ( dock ingen potatis el. liknande) och det var supergott. Men jag var fortfarande hungrig efter det så det blev ett äpple till efterätt. Synd med så gott kött att ungefär hälften är fett :/

Blev förresten helt överlycklig igår kväll när jag upptäckte att det funkade att se andra avenyn på webben.Så det var vad jag underhöll mig med igår kväll :)
Ikväll vet jag inte vad det blir för något? idol kanske om det funkar. Vi får se.

Ha det braoch God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0