fem

Tänk att jag redan är inne på min femte vecka här i england. Har varit här i ca 1/7 del av tiden nu.

Jag trodde att jag höll på att bli frisk men när jag vaknade imorse kände jag mis sämre än jag gjorde i både måndags pch söndags, så får väl ta o vänta med träningen ytterligare en dag....segt!

Igår på hundträningen som Archi var på var det superskoj. Det var 5 hundar och deeras ägare som försökte få hundarna att göra olika saker som sitta,stanna aa sådanna saker. Hundarna måste älska det pga av allt godis dom får när de har gjort någonting bra. hehe

Idag händer väl inte så mycket. Ska snart ta ut hundarna på en promenix och sen skall jag dammsuga. Kanske går ut på en egen promenad lite senare också, får se vad jag orkar.
Skall göra en banansmoothie idag också :D

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0