Får man göra så här?!

Klockan är halv nio och jag sitter och äter godis.
Förbjudet! jag vet men jag var ju tvungen att pröva alla de nya smakerna jag köpte i onsdags men har väntat till idag med att öppna dem för att inte gå omkring och småäta varje dag.
Blev lite besvikenöver chokladen som var alldeles för söt i smaken, eller den smakade då inte marabo choklad iallafall.
Saknar saltlakris med. Har inte sett en enda lakris grej sedan jag kom hit och jag som älskar det!

Idag är jag hundvakt på morgonen, hundarna har som vanligt redan börjat skälla och jag blir tokig. Skall ta dem på en promenad så fort jag har fixat mig, sedan skall jag äta frukost och vänta tills klockan slagit 12.00 då jag beger mig ner till tågstationen för att åka in till London.
Skall möta upp en tjej som heter Sanna vid stationen och sedan skall vi tillsammans ta oss till Piccadilly Circus där vi skall möta upp en annan svenska tjej, Hanna, som jag aldrig träffat tidigare och en tjej från österrike, Magdalena, som jag heller aldrig mött innan. Där skall vi också möta upp de tre tjejerna, Louise, Stefanie och Cecilia som jag mötte förra helgen.
Blir nog en liten rundtur för sevärdigheter idag och lunch ute. Mys!

Hörs mer ikväll då jag skall lägga ut (förhoppningsvis) många bilder på London!

See Yaa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Ja det är min pojkväns favorit, den är god!



Åh vad mysigt det låter med en turistdag!

2009-09-12 @ 10:06:35
URL: http://theangelic.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi har samma problem har, ingen superchoklad och INGEN saltlakris

2009-09-17 @ 00:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0