Fantomen på operan

Promenaden gick galant! Det var faktiskt roligt idag :)
Städade lite när jag kom tillbaka och nu skall jag snart göra en fruktsallad och sätta mig framför tv:n tills halv ett då jag skall gå ner och fixa engelskt mobil nummer och sen ta tåget in till Croydon.

Måste bara berätta att när Richard kom hem från jobbet igår berättade han för mig att skolan hade beställt för många biljetter till Fantomen på operan och då sa han att vi kunde få gå på den.
Så nu skall jag se Fantomen på operan den 17 oktober och Pricsilla Queen of the dessert den 19 oktober.
Ååå vad jag ör glad :D

Ska försöka ta lite bilder över Croydon idag, har varit ganska dålig med att ta kort hehe.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Coolt!

2009-09-11 @ 13:36:32
URL: http://onefag.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fatta vad jag är avundsjuk! :)

2009-09-11 @ 17:35:54
URL: http://amandariinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0