...

Eftermiddagen har gått sådär lagom fort. Tiden gick ruskigt långsamt tills Richard kom hem från jobbet men fruktansvärt snabbt på träningen.

Tog ut mig något så fullständigt idag på träningen. Hela min mage vände och vred på sig när jag hade sprungit det som stod på programmet. Hade nästan spykänsla. Får väl skylla på att jag för tillfället är otränad iochmed att jag har haft "vila" från intervaller och grej nu hela sommaren.. hehe! Men det är ruggigt härligt efteråt. Man känner sig duktig!

När jag kom hem fanns det mat färdig. Mums vad gott det var typ köttfärs med potatismos täcke.. de kallade det något annat men kommer inte ihåg vad. Gott som tusan iallafall och jag var vrålhungrig :)

Imorgon väntas bio efter arbetet. 500 days och summer skall jag + en del av de andra tjejerna som jag träffade förra helgen se :D Hoppas ja hänger med på vad som sägs, e lite orolig för det faktiskt. Men det blir kul att komma ut och göra något :D

Nu skall jag se på Idol, har kunnat följa varenda avsnitt av idol programmen tack vare web tv, mycket smart sak det där.

nattiNatti


Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

shepherds pie kanske det var :P.. pussspuss(L)

2009-09-17 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0