EN VECKA

Idag skall jag åka in till Kingston och träffa ett par andra svenska au pairer, kommer nog bli skojigt :)

Åt lagad frukost idag bestående av ägg, fiskc och svamp. Gott men som sagt ingen frukost mat!
Efter frukosten pratade vi lite om min födelsedag och det verkar som att familjen skall bjuda mig på musikal :D
Snacka om att jag är glad. Vi skall se någon ny som heter Priscilla Queen of the dessert.
Har ingen aning om vad den handlar om, men de skall bli fantastiskt roligt :) Dom säger att den skall vara jätte bra iaf. Råkade se priset på biljetterna dock och då känner man sig lite skyldig faktiskt, såg en biljett som låg på 60 pund...

Idag är det förresten precis en vecka sedan jag kom hit till england. Det är ungefär på pricken på tiden också, och än så länge fungerar allt utmärkt. Roligt när man börjar lära känna fler kompisar med.

Men nu skall jag göra mig redo för kingston, tåget går om ca en timme. Är lite nervös eftersom jag måste göra två byten med tåget för att komma dit. Jag får väl se var jag hamnar någonstans hehe.
Hörs ikväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Christer

Var ligger Kingston? Inne i London? Du har inte hitta någon billig Manchester United matchtröja :-)

2009-09-06 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0