Det gör mig glad

Då är jag hemma igen.
Var ute en bra stund, närmare 2 timmar med hundarna idag. Fick tips om lite nya vägar så det blir roligare att ta ut dem.

Åkte sedan till en liten stad som jag inte minns namnet på med Bev. Vi åt på restaurang där jag åt lasagne, mumisgt god.
Vi gick sedan omkring och tittade i massa klädaffärer, hittade mycket fina saker men de var lite för dyra för mig..

Nu skall jag snart kila iväg till gymmet och sen ikväll skall jag göra mig en fruktsallad. Har ju ätit lunch idag nu så jag sa till Bev att jag bara ville äta lätt kvällsmat som jag gör hemma :D

Fick förresten en väldigt trevlig överraskning idag på posten. Ett brev från mamma, pappa och Emma. Jätte skoj och jag har nog aldrig blivit så glad för en påse djungelvrål som jag blev idag (de hade skickat med en påse), så nu ser jag verkligen fram emot att få äta den på lördag :D
Och jag lovar jag skall äta den med andakt haha.
Tack!


Kommentarer
Postat av: Christer

Det tog lång tid för brevet att komma fram, vi skickade det förra tisdagen. Kanske engelska postverket blev misstänksamma mot djungelvrålen......:-))

2009-09-30 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0