Deal?

Trääningen gick fint. Var helt ensam på gymmet i början vilket var ganska skönt eftersom allt var ledigt då.
Körde igenom fredagens pass, så nu har jag inget mer gympass denna veckan enligt schemat.
Men jag vet fortfarande inte om jag vill gå ut och springa, är rädd att det kan bli värre då.. det är ju lite mer ansträngande att jogga och springa intervaller.

Nu har Bev och Richard blivit förkylda, Richard är värst. Det är han och jag som går omkring och hostar xD
Och jag känner mig ju inte alls skyldig menar jag hmmm... jag känner mig jätte skyldig..hehe
Men så är det, synd bara för Richard att han skall till Frankrike på fredag och sen upp i norra England på lör-sön.
Kunde inte kommit mer lägligt.

Nu vet jag inte vad jag skall hitta på Ska duscha och sen se på någon film kanske? Vet dock inte vad.
Också skall jag äta min kvällsmat. Fruktsallad :D
plommon, äpple, päron och apelsin består den av.. kan inte bli bättre.
Imorgon skall jag göra mig en banansmootihe till lunchen :D Älskar frukt verkligen.

Hörs senare eller imorgon.

Ps. Matilda kommer du hit tar jag dina läxor, deal? HaHa Ds.

Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

hej hur e det? här hemma är det regnit och kallt var minus grader för första gången idag. hade en vanlig trist dag :P fast gillar höst vädret väldigt mkt. pussssssss<3älskar<3

2009-09-30 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0